Телефони:

+38

Години роботи:

пн-сб: з 9 до 20 

неділя: вихідний

Кошик

Товарів 0

На суму 0 грн.

Оплата i доставка

Спосіб оплати і доставки замовлення Ви обираєте під час його оформлення на нашому сайті (див. «Як оформити замовлення»).

ОПЛАТА

Ми пропонуємо такі варіанти оплати: передплата на картку Приватбанку, або післяплата (готівкою або банківською карткою).

1. ПЕРЕДПЛАТА.

Оплата замовлення здійснюється на банківську картку «Приватбанку».

Для цього Ви можете скористуватись :

     платіжною системою «Приват24»: https://www.privat24.ua (без сплати комісії, платіж можна здійснити карткою «Приватбанку»).

 

платіжною системою «LiqPay»: https://www.liqpay.com (комісія становить 2,75% за платіж, платіж можна здійснити карткою Visa / Mastercard будь якого банку

 

  cервісом онлайн платежів: «iPay»: https://www.ipay.ua (комісія становить 1% + 5 грн. за платіж, платіж можна здійснити карткою Visa / Mastercard будь якого банку.

 

банківським платіжним терміналом (комісія становитиме 2% від суми переказу).

 

Номер картки для оплати Ви отримаєте після підтвердження замовлення, зручним для Вас способом: на вказану Вами електронну адресу, або СМС на номер телефону.

*УВАГА! Комісію може бути змінено платіжною системою, перевіряйте розмір комісії на сайті онлайн сервісу перед здійсненням платежу.

*УВАГА! Якщо Ви обрали доставку на відділення «Укрпошти», спосіб оплати тільки 100% передплата замовлення та вартості доставки (+ 30 грн.)

 

2. ПІСЛЯПЛАТА.

При отриманні замовлення у відділенні «Нової Пошти», можна сплатити його вартість банківською карткою Visa / Mastercard* або оплатити готівкою**.

У разі самовивезення замовлення, його можна оплатити готівкою.

*УВАГА! Наразі не всі відділення «Нової Пошти» працюють із банківськими терміналами. Перелік відділень, що працюють із терміналами, дивись тут:  https://docs.google.com/spreadsheets/d/1VucxAwzFuynzf9x9TB5l_U2ry-mskYDERYFa9wJ3yiM/edit#gid=0

**УВАГА! За переказ коштів (післяплати) «Нова пошта» стягує комісію у розмірі 20 грн + 2% від суми переказу. Детальніше – дивіться на офіційному сайті «Нової Пошти».

 

ДОСТАВКА

Доставку замовлень ми здійснюємо за допомогою «Нової пошти» та «Укрпошти», або Ви можете забрати його самостійно в м. Харків (за попередньою домовленістю).

При отриманні посилки у відділенні перевізника обов'язково перевірте упаковку на цілісність, відсутність механічних пошкоджень і відповідність замовленому. У разі наявності претензій, зверніться до співробітників відділення перевізника для складання відповідного акту, який буде підставою для повернення товару і відшкодування вартості доставки, а також повідомте менеджера інтернет-магазину, письмово на електронну адресу, або за телефоном.

 1. «НОВА ПОШТА».

  • Відправка замовлень «день-в-день» виконується тільки у разі його оформлення до 14-00, у іншому випадку відправка буде здійснена наступного дня.
  • Після передачі замовлення на відділення «Нової пошти», на номер Вашого телефону надійде повідомлення про його відправку з номером поштової декларації. Відстежити рух посилки можна за вказаним номером на сайті "Нової пошти".
  • Термін доставки відправлення складає приблизно 1-3 доби від дати його передачі до відділення перевізника.
  • Отримати відправлення ви зможете у відділенні «Нової пошти», яке вказали при оформленні замовлення.
  • Про прибуття відправлення до відділення Вас проінформує перевізник, надіславши СМС на номер Вашого телефону.
  • При отриманні відправлення Ви сплачуєте вартість доставки, яка приблизно становить 35 грн. Розрахунок вартості доставки дивись тут: https://novaposhta.ua/uploads/misc/doc/calculation_delivery_cost_ua.pdf
  • У разі післяплати також сплачується вартість замовлення та комісія за переказ коштів (згідно з тарифом перевізника вона складає 20 грн + 2% від суми переказу).

 

 2. «УКРПОШТА».

  • Відправка замовлень цим перевізником виконується тільки після 100% передплати вартості замовлення та вартості доставки
  • Вартість доставки розраховується згідно з тарифами Укрпошти (від 30 грн., залежно від об'єму відправлення). Вартість доставки буде додана до вартості замовлення, а загальна сума до сплати буде надіслана разом з банківськими реквізитами.
  • Відправка замовлень «Укрпоштою» виконується тільки наступного дня від оформлення заказу.
  • Після передачі замовлення на відділення «Укрпошти», на номер Вашого телефону надійде повідомлення про його відправку з номером поштової декларації. Відстежити рух посилки можна за вказаним номером на сайті "Укрпошти".
  • Термін доставки відправлення складає приблизно 5-7 діб від дати його передачі до відділення.
  • Отримати відправлення ви зможете у поштовому відділенні за адресою, яку вказали при оформленні замовлення.
  • Про прибуття відправлення Вас проінформує співробітник поштового відділення, шляхом письмового повідомлення, або за номером Вашого телефону. Але краще не покладатися на співробітників «Укрпошти», та самостійно відстежувати рух відправлення за його номером на сайті «Укрпошти».

 

3. САМОВИВЕЗЕННЯ.

  • Замовлення можна забрати самостійно в м. Харків. Докладніше визначити зручні місце та час зустрічі з нашим кур’єром можна за телефоном під час підтвердження замовлення.
  • Сплатити замовлення можна готівкою, або перерахуванням коштів на банківську картку.

 

Ідеї для подарунків, нові надходження, цікаві ідеї - отримуйте на свою поштову скриньку