Телефони:
+38
Години роботи:
пн-сб: з 9 до 20
неділя: вихідний
Спосіб оплати і доставки замовлення Ви обираєте під час його оформлення на нашому сайті (див. «Як оформити замовлення»).
ОПЛАТА
Ми пропонуємо такі варіанти оплати: передплата на картку Приватбанку, або післяплата (готівкою або банківською карткою).
1. ПЕРЕДПЛАТА.
Оплата замовлення здійснюється на банківську картку «Приватбанку».
Для цього Ви можете скористуватись :
платіжною системою «Приват24»: https://www.privat24.ua (без сплати комісії, платіж можна здійснити карткою «Приватбанку»).
платіжною системою «LiqPay»: https://www.liqpay.com (комісія становить 2,75% за платіж, платіж можна здійснити карткою Visa / Mastercard будь якого банку
cервісом онлайн платежів: «iPay»: https://www.ipay.ua (комісія становить 1% + 5 грн. за платіж, платіж можна здійснити карткою Visa / Mastercard будь якого банку.
банківським платіжним терміналом (комісія становитиме 2% від суми переказу).
Номер картки для оплати Ви отримаєте після підтвердження замовлення, зручним для Вас способом: на вказану Вами електронну адресу, або СМС на номер телефону.
*УВАГА! Комісію може бути змінено платіжною системою, перевіряйте розмір комісії на сайті онлайн сервісу перед здійсненням платежу.
*УВАГА! Якщо Ви обрали доставку на відділення «Укрпошти», спосіб оплати тільки 100% передплата замовлення та вартості доставки (+ 30 грн.)
2. ПІСЛЯПЛАТА.
При отриманні замовлення у відділенні «Нової Пошти», можна сплатити його вартість банківською карткою Visa / Mastercard* або оплатити готівкою**.
У разі самовивезення замовлення, його можна оплатити готівкою.
*УВАГА! Наразі не всі відділення «Нової Пошти» працюють із банківськими терміналами. Перелік відділень, що працюють із терміналами, дивись тут: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1VucxAwzFuynzf9x9TB5l_U2ry-mskYDERYFa9wJ3yiM/edit#gid=0
**УВАГА! За переказ коштів (післяплати) «Нова пошта» стягує комісію у розмірі 20 грн + 2% від суми переказу. Детальніше – дивіться на офіційному сайті «Нової Пошти».
ДОСТАВКА
Доставку замовлень ми здійснюємо за допомогою «Нової пошти» та «Укрпошти», або Ви можете забрати його самостійно в м. Харків (за попередньою домовленістю).
При отриманні посилки у відділенні перевізника обов'язково перевірте упаковку на цілісність, відсутність механічних пошкоджень і відповідність замовленому. У разі наявності претензій, зверніться до співробітників відділення перевізника для складання відповідного акту, який буде підставою для повернення товару і відшкодування вартості доставки, а також повідомте менеджера інтернет-магазину, письмово на електронну адресу, або за телефоном.
1. «НОВА ПОШТА».
2. «УКРПОШТА».
3. САМОВИВЕЗЕННЯ.
Ідеї для подарунків, нові надходження, цікаві ідеї - отримуйте на свою поштову скриньку